Fredag kväll

Nu har jag tagit mig kraft till att blogga lite efter gårdagens festande.

Kvällen startade av ute i förorten hos min mor, där jag sminkade mig (med lite smink från kollektion 008 från EFNY) "fixade fåret" och taggade till. Sen träffade jag min kära A på tåget där vi stötte på en riktig snygging ;).

Vi träffade FvS utanför wokhouse för att ta oss ända till Laroy. Fattar mig inte på deras gästlistesystem, varenda gång man går dit har man ett bekräftelsemail i inkorgen där det står att man är med på listan men sen lyckas de alltid slarva bort namnen! Men men, inträde. Vi dansade nästan ingenting utan stod mest och snackade medans vi kollade på killar som dräglade över oss.

Sen drog vi vidare till spybar där vi endast träffade massvis med omogna män i okänd ålder. Inte heller på spyan dansade vi så mycket, vet fan inte varför.

Men det jag egentligen vill berätta som enligt mig är ganska roligt är att innan vi gick till Laroy så stötte jag på en ny kompis, en orange kon som stod mitt på gatan. Vad jag menar är att jag gick och kollade på FvS och inte på marken framför mig, det som händer då är att jag ramlar med huvudet först ner på marken, cirka 5 meter från ingången till Laroy.... Skrattade bort det, men hur pinsamt är det inte!?
Det som jag dock kan vara nöjd med är att A ramlade på min trapp i morse när vi gick ut ur huset, det skrattade jag mycket åt :) (hoppas hon förstår hur jag kände;P)

Peace out, Jess



Comments
Postat av: Fvs

Hahahahahha det var ju sååå jävla roligt! hahaha alla tittade på dig.. men gaaah haha det såg så jävla roligt ut hahahahah jävla oranga korn som står i vägen ;)

2008-11-01 @ 18:19:07
URL: http://scheven.blogg.se/

Comment the blog post here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be seen)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0