Shopping och party

Innan konserten igår var jag och shoppade lite, kan väll lägga upp bilder på det sen men innan kan jag förklara lite! Allt är köpt på Sisters som för övrigt är min lilla favoritaffär tillsammans med MQ.

Köpte en svart kjol (som att jag inte har några redan haha), men det som är speciellt med denna kjol är att den har en dragkedja på fram vid sidan typ framför högra benet.

Köpte även en lila topp som passar galant till kjolen.Den är lite pösigare så jag tror att den passar bra till mina svarta höga shorts från Gina Tricot.

Sist av allt köpte jag en handväska som har lååångt axelband, prefekt till en utekväll :)

Dessa plagg (kanske inte handväskan) har jag planerat att ha på efterfesten till Winterjam som kommer upp den 22 november. Party party.

See you there, love Jess

Comments

Comment the blog post here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be seen)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0