Inget internet, ingen mottagning

Nu har jag ganska mycket att berätta om! Jag har varit ute på landsbygden hos min farfar i 4 dagar, roligt, tråkigt och ja allt möjligt egentligen. Vi har spelat kort, kollat på tv och läst mycket tidningar i alla fall.

När man bor i staden Stockholm blir man väldigt påverkad av stressen som ligger i luften. Jag blir stressad av människor som går långsamt mellan pendeltåget och tunnelbanan (de som stannar upp den mänskliga trafiken!), de människor som inte kan hitta de två sista kronorna för att betala på pressbyrån och sist men inte minst blir jag stressad av alla människor som är så j*vla stressade hela tiden!

Det fick vara nog. Jag satt mig på ett tåg mot göteborg och hoppade av mitt i vildmarken mellan örebro och någon annan stad :). När jag anlände gick vi på den STORA Ica affären som inte ens säljer Felix tomatketchup, vi åkte bil i vad som kändes som en evighet och till slut hamnade vi i den lilla stugan vid vattnet. Vad jag egentligen gjorde där förutom att de-stressa kan vi lämna osagt.

Kort och gott har jag berättat min lilla historia. Fortsätt läsa varje dag! :)


Kramar Jess

Comments
Postat av: Bella

Välkommen hem! ;) Utgång imorgon alltså?

2008-10-30 @ 21:05:40
URL: http://belindan.blogg.se/

Comment the blog post here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be seen)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0