Mål för 2009

När jag inte hade någonting att göra ute på landsbygden tog jag mig en funderare på vad mina mål ska vara 2009, så ja, varför inte skriva upp några av de här !
  • Ta mina första sånglektionen (jag har nog världens sämsta sångröst!) - Det är bra att kunna sjunga och använda rösten i skådespeleri
  • Klara 540 (ett och ett halvt varv) på box - För er som inte förstår vad jag menar orkar jag tyvärr inte förklara heller ;)
  • Utvecklas inom skådespeleriet - Ta mer lektioner, jobba mer!
  • Börja på teaterlinje på folkhögskola - Ett års kurs i teater, bo på internat och träffa mycket nya roliga människor

Det var allt för denna gång :) Peace out, Jess


Comments
Postat av: Alexandra Eisenstein

Jess,

Jag skulle utan tvekan kunna hjälpa dig att uppnå punkt 1 på din lista!



Kolla in: http://www.alexandraeisenstein.com

och klicka på "Workshops/Lectures".



Jag drar också igång en sångskola på Kulturhuset i Stockholm 2009 som smygstartar 26-27 oktober i form av workshops.



Hojta till om någonting av allt detta låter intressant :-)



Kram,



Alex

2008-11-02 @ 21:09:47
URL: http://felira.blogspot.com

Comment the blog post here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be seen)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0