Skidor, stavar och höstkappa

Vinter, vinter och vinter! Det finns ingenting jag längtar till mer, det bästa sätt att förklara denna känsla är den där man har när man var liten och längtade till julafton. Pirr i magen, rysningar i hela kroppen och ja, massvis med obeskrivliga känslor. Jag och A kan sitta i timmar och bara prata om hur mycket vi längtar till vintern, även fast det är en varm sommardag.

Idag var jag och förflyttade mina skidor från min kära mors hus till min kära fars hus där vi ni har ett rail på trädgården. ni som inte vet vad ett rail är tycker jag synd om, men ni som vet, fyfan vilken härlig känsla att kunna gå 10 meter och sen kunna åka lite. Niiiice!

Det ända som saknas nu är lite sats innan railet, men det är fixat inom några dagar. Sen jävlar är jag redo att träna lite.

Later dude! /J



Comments
Postat av: Bella

Glad för din skull älsk! :)

2008-10-21 @ 22:05:30
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: Daniel "DK"

"Det ända som saknas nu är lite sats innan railet, men det är fixat inom några dagar. Sen jävlar är jag redo att träna lite."



snuskhummer där..

2008-10-22 @ 06:52:35

Comment the blog post here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be seen)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0